Netflix Premium Hesap Alma [YENİ] - ARŞİVLER HACK

Ads Top

Netflix Premium Hesap Alma [YENİ]

 

Netflix Premium Hesap Alma [YENİ]:



GEREKLİ OLANLAR:

• Express/Vypr Vpn

• Airtel Thanks Uygulaması

• Bir OTP

Adım 1 - Switzerland’a bağlanın ve netflix.com’a girin.

Adım 2 - E-posta ve paketi halledin.

Adım 3 - Ödeme yönetimi: credit /debit card olarak seçin.

Adım 4 - Airtel Thanks uygulamasını İndir’in (PlayStore)

Herhangi bir yeni numara ile kaydolun ve sanal bir banka kartı almak için gerekli adımları izleyin. (Pan kartı istenirse ve detaylar rastgele doldurulursa, doğrulanmaz)

Adım 5 - Ödeme sayfasına gidin ve VPN bağlantısını kesin. Kart bilgilerinizi girin.

Adım 6 - Devam et diyin ve doğrulayın.

Adım 7 - OTP telefon numaranıza mesaj olarak gelicek, OTP yazmasını bekleyin, Switzerland’a tekrardan bağlanın ve netflix hayırlı olsun.

Biraz Zahmetli Ama İşin Sonunda Netflix Premium Hesabı Var.







Bu ve buna benzer  daha iyi içerikler için telegram kanalımıza KATILMAYI UNUTMAYIN!!: https://t.me/arsivlerhack 

Hiç yorum yok:

Comments System

blogger/disqus/facebook

Disqus Shortname

designcart
Blogger tarafından desteklenmektedir.